fredag 22. oktober 2010

Vinhøna tyr til ølet..


Jeg tror vinhøna mi er lei tregheten min... Dessuten ser det ut som om jeg har strikket den for liten til en 3-liters kartongvin!! Jeg som laget strikkeprøve og alt.. Jaja, så får vi vel bare nøye oss med en 2-liters... Evt. øl. Det er ikke så godt å se forskjell på øl og vin når man ikke har øyne, stakkars. Jeg får skynde meg å gjøre henne ferdig så det ikke går helt galt.

Fortsettelse følger, og det skal ikke bli for lenge til :)

Ha en god helg så lenge!

5 kommentarer:

  1. - det blir ikke alltid som man har planlagt, men den blir kjempefin ser det ut som.
    Ha en fin fredagskveld.
    Klem, emblas-kanel

    SvarSlett
  2. Hahaha! Eg ler meg ihjel! Men gud så langt du har kommet. Jeg kaster meg over strikketøyet i kveld. Kanskje høna blir ferdig til jul... Klem fra Diana

    SvarSlett
  3. emblas-kanel: Takk for støtten :) Jeg har fortsatt troen!!
    På mandag begynner mitt nye, og mindre travle liv, så da får jeg vie den lille vinhøna litt mer tid tenker jeg. Ha en god uke videre!

    Hehe Diana...
    Jeg tror muligens du kan komme til å ta meg igjen :P
    Det er noen triks i ludo som gjenstår. Plutselig kommer ordeet "hekle" opp i oppskriften... Hekle?! Jeg har da for pokker kjøpt en strikke/tove-oppskriftsbok!

    Jaja... Gleder meg til å se deg i høst. Jeg medbringer strikketøy, så kan vi kokkelure sammen.

    Klem!

    SvarSlett
  4. hej Julia

    Tak for kommentar på min blog :-) Opskriften på strømper som du spørger ind til , er far et gammelt hæfte fra Rauma Garn .

    Hilsen Vilma

    SvarSlett
  5. hi, hi! så herlig høne...

    klem beate

    SvarSlett