mandag 20. september 2010

Sykurs - Episode 1








































.. SÅ her starter jeg (og en venninne) på sykurs, med friskt mot! I dag har vi funnet ut at vi skal lage hver vår håndveske. Synes egentlig det er trygt og godt å lage det samme.. :) Fikk ikke sydd en tråd i dag da.. Meen grunnlaget er laget, så neste gang tar jeg med min egen *fancypancy* maskin og freser i vei!

... Gled dere til episode 2..


Er vi ikke rørende dyktige? Min veske til venstre. Stoffet har jeg fått av min mormor. På onsdag skal vi shoppe fór og runde bambushåndtak! Jiha!





6 kommentarer:

  1. veldig fint stoff ihvertfall:D gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  2. Ja, det har ligget en stunt o skapet til mormor, så da fortjener det å få komme frem i lyset. Fóret skal være knallrosa :P

    Si fra hvis du ønsker noe sydd / strikket.. Jeg trenger øvelse :-D

    Hils familien!

    klem

    SvarSlett
  3. Oi.. Her var det mange skriveleifer.

    ORDLISTE
    stunt = stund
    o = i

    ... Bare hvis du lurte :)

    SvarSlett
  4. Hei Julia ! Kjekt med hilsen på bloggen :) En hilsen tilbake du flinke kreative sjel :)

    SvarSlett
  5. Åh! Så kult at du har begynt på sykurs! Jeg tipper jeg kommer til å bestille en slik veske! Forresten: jeg fyller 30 neste år. Veske i bursdagspresang? Diana :)

    SvarSlett
  6. Jah, jeg lager gjerne en veske til deg :)
    Bare si meg hvordan du vil ha den du, me fix! Eller prøver hvertfall, haha :)

    SvarSlett