søndag 19. september 2010

Vinhønen tar form



Hva er vel mer naturlig enn å ta på venninnebesøk en lørdagsaften?
... Med strikketøyet på lur i veska, selvfølgelig! Så vet man at man er på god vei til å nå de små 30 :) (Jeg kan også nevne at det på et tidspunkt også stod kaffe og kaker på bordet.)

Jeg legger ved et par bilder fra den hyggelige aften. Det blir ikke et særlig informativt innlegg det her, men det er da bedre enn ingenting :)


Som dere ser, er det min venninne som har tatt teten med sin søte chilinøtter-øyne-vinhøne.
Jeg henger litt etter, men er der snart!! Har faktisk kommet mye lengre i skrivende stund.



Mye av kvelden gikk også i å kose med dette sjarmtrollet. Man kan da bare ikke motstå de øynene..

Håper alle har hatt en fin helg. I morgen starter sykurset jeg har meldt meg på. Gleder meg såå til å ta fatt på det, og til å få gang på min hypermoderne 70-talls symaskin :D En god gammel Pfaff. Ha en god uke, jeg kommer straks tilbake med mer!

4 kommentarer:

  1. Får "kåne-vibber" her, ja..

    SvarSlett
  2. Hehe, skal gi deg "kåne-vibber" jeg Fredrik!! :)
    Bare ti å følge denne bloggen videre det!

    SvarSlett
  3. Hov hov, jeg troede, at det var vores lille hemmelighed, hvad husmødrene lavede i lørdags;) men fint ser det ud, og super dejligt billede af Molle Polle :0)

    knus fra Marie

    SvarSlett
  4. .. Ups!

    Men Marie da, jeg nevnte jo ikke dit navn, så der avslørede du dig nok lidt selv :)

    MEN nu skal vi også huske, at være stolte av vores første skridt ind i husmødrenes verden!

    (Hvor bliver det dog af din blog, Marie?)

    Glæder mig til næste "samling". :)

    God tur til London, søde!

    *Knus*

    SvarSlett