tirsdag 31. august 2010

Vinhøne



.. Så er jeg i gang... 1. prosjekt: Vinhøne.
Jeg lette land og strand etter oppskriften, da jeg tilslutt fant ut at den faktisk er fra Sandnes Garn! Høna befant seg nemlig i "Toving Temahefte 19".
Vi er en gjeng med strikkeglade "tøser" som har startet en strikkeklubb her i Århus, og alle er i full gang med hønene sine. (Red. anm. Viser til bildet.. :-/ ) Høna rommer en dunk med vin. (Kun selve plastbagen).
Jeg legger inn bilder etterhvert som den blir ferdig.

Bildet har jeg lånt av www.sandnesgarn.no

7 kommentarer:

  1. ser ut som det funket, gleder meg til du begynner på igjen med blogging :):)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du delte bloggprofil-tipset med meg og leserene mine Julia! Jeg har nå laget bloggpost om det, og håper det kan være med og glede enda flere :)

    SvarSlett
  3. Hei, så fin høne du har tenkt å strikke. Lykke til!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  4. Hej dejlige Julia!

    Eg er imponert!!!


    Eilen

    SvarSlett
  5. oolivia: Jeg satser på å få lagt inn litt mer nå etterhvert. :) Jeg kan jo lære mye av deg, du er jo så ivrig og god på blogging!!

    anne - moseplassen: Bare kjekt å hjelpe, når jeg en sjelden gang finner ut av ting :D

    Elizabet Stilig hjem: Takk for det! Den blir litt annerledes i fargene, og sikkert ikke like perfekt som den avbildede høne, men.. Man kan jo prøve :)

    Eilen: Dejlige Eilen!! Hvordan fant du veien inn her? Så koselig :)

    SvarSlett
  6. Hei Julia!
    Du har hoppet på strikke-trenden, du óg?
    Fin høne ;-)
    Jeg er også nyhektet strikker, og har fått meg strikkeblogg, selvfølgelig.
    Sjekk ut den ut, og bli gjerne følger (for jeg har ingen foreløpig... bu hu)
    Håper alt står godt til!
    Hilsen tidligere Verbum/StavangerOffset-Hilde, nå fru Espedal ;-)

    SvarSlett
  7. Hilde: Du har da kommet langt til en nyhektet strikker å være!! Gjett om jeg skal følge bloggen din ja :) Gleder meg til å få masse inspirasjon av dine strikkerier!

    Hils maen!

    SvarSlett